2010. június 7., hétfő

mérges vagyok...

okééé okéé most nem rátok vagyok mérges...vagyis rátok miért lennék egyáltalán mérges? kis ügyik voltatok és írtatok komkikat és el se tudnátok képzelni milyen örömmel néztem, hogy kinyilvánítjátok a véleményeteket. szóval magamra vagyok mérges....
azért, mert olyan lusta dög vagyok, hogy azt el se tudnátok képzelni plusz még suli...naaa ez egy ütős párosítás.... de én csak reménykedni tudok magamba, hogy nyáron másképp lesz a helyzet és remélem, hogy ti is remélitek :D
na szóval most az a helyzet, hogy már úgy ahogy megvan a rész fele :D:D:D
nyüstölni kéne engem, hogy végezzek vele a hétvégére, de csütörtökön ruhaválogatás, pénteken meg ballagásra kísérem barátnőmet, hétvégén meg nagyim névnapja ( mert igen, nagyim is margit mint sokaknak...nem tudom miért volt ilyen népszerű ez a név régebben...na de mindegy eltértem a témától) és még kéne menni bulizni is ( ami szerintem pénteken lesz) de megpróbálom a lehetetlent!!!! és ezt sok felkiáltójellel :D
kitűzöm a célom és meg fogom írni a fejit :D
( ugye milyen rossz h ilyen elhatározás kell hozzá, pedig a fejemben tök jó dolgok vannak elképzelve, csak le is kéne írni)
na jó most írtam nektek egy jó hosszú bejegyzést a szenvedésemről..:D
na jó menjen mindenki showder klubot nézni mert most van az évadzáró rész :'(
puszaa nektek és jelentkezem...reméljük rövidebb időn belül ;)
LLL.

1 megjegyzés:

  1. szia remélem gyorsan hozod azé a folytatást jól van tudom kőnyű mondani na rosszalkodj egy kicsit utána hozd a frisset üdv böbe

    VálaszTörlés