2010. június 17., csütörtök

a hisztéria határán

szijasztok^^
teljesen a hisztéria határán vagyok de ugy tényleg...
már majdnem kész volt a rész meg minden...
erre?
meghalt a pendrive-om o.o
kezdjük ott h nem szeretek a gépen írni..mindig inkább laptopon írok... nemtudom miért megszokás...mindegy
az a lényeg h eltűnt minden a pendrive-omról és jó. mondtam magamban teljesen nyugodtan megpróbáltam megformázni...először sikeresen és akkor se ismerte fel a gép...
utána újból próbálta de akkor már se kép se hang o.o apa még megpróbálta menteni a menthetőt de neki se sikerült
ugyhogy egyperces néma csönddel gyászoljuk elhunyt pendrive-omat mert megértő társ volt az írásban...néha vírusokat raktam rá, de elviselte...rengeteg könyvet, fájlt, zenét tároltam rajta hosszú ideig és hordoztam mindehová....hősi halált halt. büszke vagyok rá



na szóval tereljük komolyra a témát :D holnapra vagy ízelítőt kaptok a részből amit még sose csináltam, vagy itt lesz az egész...:D nem tudom h melyiknek örülnétek jobban...de azért azt megsúgom h nagynéném pendrive-ja ittt van nálam több hónapja csak mindig elfelejtem visszavinni neki, úgyhogy most azt használom utána meg megyek apához boci szemekkel , hogy vegyen vmi szupicukiusb-t xD szóval mindegy h milyen csak tudjam rajta tárolni a cuccaimat :D
na pusza nektek L.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése